Γνωρίζατε ότι το σχολείο μας διαθέτει web radio και θέλει τη βοήθειά μας για να αποφασίσει ποιο θα είναι το λογότυπό του; Μπορείτε να ακούσετε τη μουσική που επιλέγουν τα παιδιά πατώντας στην εικόνα αριστερά στη σελίδα μας και να πείτε τη γνώμη σας για το λογότυπο μπαίνοντας στη σελίδα του ραδιοφώνου στο Facebook. Καλή ακρόαση.
Εσείς ποιο ψηφίζετε;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου