Για 7η χρονιά συνεχή χρονιά πραγματοποιήθηκε στις 9 Ιουνίου 2018 η εκδήλωση "Σαββατοκύριακο στο σχολείο", η οποία φέτος περιελάμβανε μόνο το Σάββατο.
Το πρωί του Σαββάτου η συμμετοχή των μαθητών δεν ήταν η αναμενόμενη, αφού αρκετές ομάδες που είχαν δηλώσει συμμετοχή δεν ήλθαν. Πραγματοποιήθηκαν μόνο αγώνες πινγκ-πονγκ στους οποίους συμμετείχε το τμήμα Γ'2. Θερμές ευχαριστίες στον ΓΑΣ Χολαργού, για την βοήθεια του!
Το απόγευμα η συμμετοχή ήταν μεγαλύτερη τόσο από μαθητές όσο και από γονείς.
Η πρώτη απογευματινή εκδήλωση ήταν ο τελικός αγώνας μπάσκετ έγινε μεταξύ των ομάδων Β'1 και Μικτής Α' Γυμνασίου. Το τελικό σκορ ήταν 37 - 27 (δεκάλεπτα: 23-9, 37-27). Διαιτητής του αγώνα ήταν ο κ. Τριανταφυλλου. Η συνθέσεις των ομάδων ήταν οι εξής:
Β1: ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ 4, ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΣ 8, ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΓΟΡΙΤΣΑΣ 6, ΑΚΡΙΒΟΠΟΥΛΟΣ 7 , ΚΑΒΑΣΙΛΑΣ 12 (1)
ΜΙΚΤΗ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΦΑΡΑΖΟΓΛΟΥ 6, ΖΙΚΙΔΗΣ 8, ΑΝΤΩΝΑΚΟΣ 3 (1), ΒΑΞΕΒΑΝΗΣ 2, ΤΣΟΥΡΟΥΝΑΚΗΣ 8
Μετά το τέλος του αγώνα των μαθητών και μετά από μια μικρή ανάπαυλα, είχαμε την τύχη να παρακολουθήσουμε φιλικό αγώνα μεταξύ μαθητών και γονέων. Ο αγώνας είχε πάθος και ωραίες φάσεις τόσο από την ομάδα των μπαμπάδων όσο και από την ομάδα των αγοριών.
Η βραδιά με τον αποχαιρετισμό των παιδιών της Γ' Γυμνασίου. Στους συγκεντρωμένους μαθητές και μαθήτριες μίλησε αρχικά ο διευθυντής του σχολείου κ. Πάντος, ο οποίος αφού τους ευχαρίστησε για την καλή συνεργασία, τους ευχήθηκε καλή δύναμη στο Λύκειο και τους προέτρεψε να έχουν στη ζωή τους ήθος και θάρρος. Τις ευχές του εξέφρασε στη συνέχεια και ο πρόερος του Συλλόγου κ. Κανακάκης.
Κλείνοντας, θα θέλαμε να ευχαριστούμε θερμά το γαλακτοπωλείο ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ και το ψητοπωλείο Big Bad Wolf για την ευγενική συμπαράσταση στις εκδηλώσεις μας και για τα δώρα σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν στους αγώνες.
Ακολουθούν φωτογραφίες από τους απογευματινούς αγώνες μπασκετ:
ΤΕΛΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΜΠΑΣΚΕΤ











































































Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου