Φόρος τιμής στους πεσόντες του Ελληνοϊταλικού πολέμου





Με επισημότητα πραγματοποιήθηκε και φέτος (25/10/19) η κατάθεση στεφάνων στο Ηρώο Χολαργού για τους πεσόντες του Ελληνοϊταλικού πολέμου, από τους μαθητές του σχολείου μας, των Παιδικών Σταθμών, των Νηπιαγωγείων, των Δημοτικών, των Γυμνασίων και των Λυκείων, καθώς και από αθλητές-εκπροσώπους διαφόρων τοπικών συλλόγων. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Pages