Όπως μας ενημερώνει η ιστοσελίδα του 1ου Γυμνασίου Χολαργού, η νέα σχολική χρονιά ξεκινά με τον αγιασμό την Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου, στις 10:00 π.μ, ενώ στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί η διανομή βιβλίων.
Πιο συγκεκριμένα:
- Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α' Γυμνασίου θα πρέπει να έχουν μαζί τους τη σχολική τσάντα.
- Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β' και Γ' θα πρέπει να φέρουν τη σχολική τσάντα και μια σακούλα.
Τέλος, για όσους δεν έχουν δει την ανακοίνωση του σχολείου, οι γονείς των μαθητών της φετινής Α' Γυμνάσιου χρειάζεται να περάσουν από
τα γραφεία του σχολείου για να υπογράψουν σχετική υπεύθυνη δήλωση
αναφορικά με την εγγραφή των παιδιών τους στο Γυμνάσιο.
Καλή αρχή σε μαθητές, καθηγητές και γονείς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου