Με τον καθιερωμένο αγιασμό και για τους μαθητές και τους καθηγητές ξεκίνησε και η φετινή χρονιά στο σχολείο μας την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου.
Σύσσωμη η σχολική οικογένεια ήταν παρούσα, παραβρέθηκαν εκπρόσωποι του Συλλόγου Γονέων, ενώ την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος και Δημοτικοί Σύμβουλοι της πόλης μας.
Καλή αρχή σε όλους!













Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου