Αγιασμός στο σχολείο μας


Με τον καθιερωμένο αγιασμό και για τους μαθητές και τους καθηγητές ξεκίνησε και η φετινή χρονιά στο σχολείο μας την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου.

Σύσσωμη η σχολική οικογένεια ήταν παρούσα, παραβρέθηκαν εκπρόσωποι του Συλλόγου Γονέων, ενώ την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος και Δημοτικοί Σύμβουλοι της πόλης μας.

Καλή αρχή σε όλους!














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Pages