Σύμφωνα με ανακοίνωση του σχολείου μας, τη Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου στις 6:30μμ θα πραγματοποιηθεί συνάντηση γονέων και κηδεμόνων των μαθητών και των μαθητριών της Α' Γυμνασίου.
Η συνάντηση θα περιλαμβάνει τα παρακάτω θέματα:
- Γνωριμία με τον διευθυντή και τους καθηγητές του σχολείου
- Ενημέρωση για το πρόγραμμα Erasmus

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου