Ενημέρωση γονέων των παιδιών της Α' Γυμνασίου


Σύμφωνα με ανακοίνωση του σχολείου μας, τη Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου στις 6:30μμ θα πραγματοποιηθεί συνάντηση γονέων και κηδεμόνων των μαθητών και των μαθητριών της Α' Γυμνασίου.

Η συνάντηση θα περιλαμβάνει τα παρακάτω θέματα:
  1. Γνωριμία με τον διευθυντή και τους καθηγητές του σχολείου
  2. Ενημέρωση για το πρόγραμμα Erasmus


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Pages